Van bovenaf - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hilbert Kroes - WaarBenJij.nu Van bovenaf - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Hilbert Kroes - WaarBenJij.nu

Van bovenaf

Door: Hilbert

Blijf op de hoogte en volg Hilbert

17 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Zondag (11febr), hebben wij een heel mooie helicopter vlucht gemaakt boven de Sounds nabij Te Anau. Werkelijk een schitterend gezicht van bovenaf. En dat bij kraakhelder weer.
Supermooi om dit mee te maken. Bovenop de top even uitgestapt voor een kleine wandeling. Daarna scherp tussen de bergtoppen door scheren naar weer eentoaal ander beeld; FANTASTISCH

• 17 Februari 2018 - 09:00

Gerrit En Janny:

Lieve mensen,
    we zijn zeer benieuwd naar de foto's van dit evenement. En niet te enthousiast worden van dat land anders willen jullie niet weer terug naar het Zicht in Hasselt. (Wat de natuur betreft kunnen we ons dat helemaal voorstellen).
    Groetjes vanuit een zonnig Hasselt

• 17 Februari 2018 - 11:39

Jaap En Hettie:

Lieve vrienden,
    Wat mooi dat jullie zulke fantastische dingen zien en meemaken. Wat een belevenis zeg.
    EN er staat nog veel meer op het programma. Hopen dat het weer zo mooi blijft daar.
    Bevalt het reizen met de camper ??????
    Knuffel en groetjes voor jullie allemaal.
    Liefs Van ons.........

• 19 Februari 2018 - 07:29

Tonny:

Waar blijven die mooie foto's?

• 19 Februari 2018 - 07:30

Tonny:

Waar blijven die mooie foto's?